10 totuutta sinusta:


► tykkään iha liikaa mun ystävistä !  n eon vaan mitä mahtavempia ja ne ymmärtää tätä mun mieltä ja mua.
► ja tykkään myös iha liikaa mun poikaystävästä. paras asia tällä hetkellä varmastikkin. meillä on aina ni hauskaa tehtii mitä tahansa.
► mun selkään sattuu eilisen touhuin ja tän aamun sängyssä datailun seurauksena
► syön usein voileipäkeksejä, enkä sitte oikee muuta tykkääkkää syyä ainakaa kotona ku voileipäkeksejä
► mulla on kaks lemmikkiä. eli kaks hiirtä. kaikki aina nauraa sille että mulla on hiiriä.
► rakastan yli kaiken sinkkuelämää ja harry potteria. ne on elämän suola :)))
► mulla on kaks pehmolelua joista en voi luopua, niitte pitää hengailla mun sängyssä aina.
► oon yrittäny lähtee suihkuun mutten oo saanu vielä tässä 4 tunnin aikana mitenkään edistettyä asiaa
► tykkään yleensä olla koulussa, nyt en koska opettaja on vähä kökkö.... sillo ku ei kuunnella sen opetusta eli tehää jotai ni sit on taas kivaa <3
► haluisin kesän että voisin va istua jossain albassa/kirkkopuistossa/loukkarissa auringossa ja juoda muutaman kylmän kaljan maailman parhaimmassa seurassa

09 asiaa jotka haluaisit sanoa yhdeksälle eri ihmiselle juuri nyt:

► aaah oot lemppari tiiiät kultsi mistä mä pidän ja se on ihaninta
► pupu hengaillaa taas niinkö enne jookoo ;____;
► vitsi ku sun kanssa voisin va viettää aikaa vaik kui paljo, oot ni herttane
► tuu mun kans kahville
► soitas nyt
► miksei me nähä
► miksei me nähä
► mikähä vittu suaki vaivaa ihminen, on se niiin kamalaa moikata
► pieni koita kestää <3

08 tapaa saada sydämesi:

► vois iha oma ittensä olla
► sit oke pitää olla vähä pinnalline, ulkonäkö on aina plussaa
► osottaa huomiota semmosilla pienillä eleillä ja teoilla
► AAA EN MÄ VOI OSATA TÄMMÖSTÄ
► KYSYKÄÄ
► JORILTA
► MIMMONE SE ON NI TIIÄTTE

07 asiaa jotka risteilevät mielessäsi jatkuvasti:

► tupakka
► jjori
► tietokone
► ruoka
► kaverit
► kaverit vielä
► ja jori

06 asiaa jotka teet ennen nukkumaanmenoa:

► dataan
► syön
► tv
► vaihan vaatteet
► tupakka
► valot pois

05 ihmistä jotka merkitsevät sinulle paljon:

►laura
►jori
►emmy
►ritsku
►roosajalila

04 vaatekappaletta jotka sinulla on päälläsi:

► pitkikset lol
► toppi
► alus
► vaatteet

03 musiikkikappaletta joita kuuntelet paljon:

► paramore - fences
► raised fist - between the demons
► 3oh3 - don't trust me

02 asiaa jotka haluat tehdä ennen kuin kuolet:

► muuttaaa omaan kämppään
► käydä matkustaa pariisissa ja new yorkis oke jäädä asumaa niihi

01 tunnustus

► mullon edellee eiliset meikit naamassa