1.mulla on kamala nälkä

2.mulla on tosi usein nälkä

3.syön paljon

4.aamupalaks ei riitä kahvikuppi teekuppi ja leipä

5.siks mulla on koulussa aina nälkä

6.SYÖN LIIKAA KARKKIA

7.ja meillä on aina pakko olla voileipäkeksejä

8.tai uunipatonkia

9.rakastan koulua

10.oon mielummi koulussa kun kotona/lomalla

11.valokuvaamine on <3

12.myös valokuvattavana on ihana olla

13.oikeestaan rakastan poseerata kameralle

14.salaa haluisin olla malli

15.mut oon liian lyhyt semmoseen (157.5)

16.oon ollu kuitenki ammattiopiston mallina

17.se oli ihanaa !

18.vaikka olinki tosi karusti meikattu

19.rakastan pitkiä hiuksia, SIIS KUNNOLLA PITKIÄ

20.mun mielestä mun hiukset on lyhyet

21.sitte ku ne yltää lantiolle ni ne on pitkät

22.mua ärsyttää jos nään jollaki pitkät punaset hiukset

23.oon muutenki kateelline jos jollaki on ihanan punaset hiukset

24.ja sillo vihaan mun hiuksia

25.kiharat pojilla on ihanaa <3

26.vihaan mun ihoa

27.vihaan monia asioita itessäni

28.paitsi painoa

29.mua ärsyttää jos jotkut sanoo et oon liian laiha

30.en ees nimittäi oo

31.haluan poikaystävän

32.korjaan, MÄ TARVITSEN poikaystävän

33.oon ollu yli puol vuotta ihastunu yhteen poikaan

34.en uskalla tehä asialle mitään koska pelkään et meidän välit menis siinä

35.meitä luullaan usein pariks

36.ja se SATTUU

37.oon muutenki tosi herkkä

38.saattaa tulla kyyneleet silmiin jos joku sanoo ettei vaikka voi nähä mua

39.säälin liikaa

40.mua itkettää esim pulut ku ne joutuu olemaan kylmässä ja kaikki vihaa niitä

41.oon aika säälittävä siis itsekkin

42.en tee koton ikinä muutaku syön nukun ja dataan

43.tietokone on parasta

44.huijasin, mä katon kotona myös tv:tä

45.rakastan laulamista

46.mä tanssin ja laulan kokoaja

47.vaikken oikeestaa tunne osaavani tehdä kumpaakaan

48.parasta on bailatessa laulaa killerkaraokea/singstaria tai tanssia

49.bailaaminen on <3

50.en tykkää oikeen siidereistä

51.voin juoda yhen siiderin ehkä

52.mut kaljaa rakastan

53.se on parasta alkoholia

54.viinakin maistuu

55.usein haaveilen kaljasta

56.tupakka on mulle elämä ja kuolema

57.oon jääny varmaa sata kertaa kiinni mut en oo vieläkää ottanu opikseni

58.oon polttanu vakituisesti l&m:n punasta, chesterfilthin punasta, mallun valkosta ja smartin vihreetä.

59.nyt poltan smartin vihreetä

60.käyntin 3 kuukautta tulitikkuja koska en jaksanu ikin ostaa sytkäriä

61.nyt mulla on kuitenki sytkäri

62.omistan hiiriä

63.ja oon iha niide lumoissa

64.puhun niistä usein

65.naureskelen niille usein

66.mulla on pehmonalle nimeltä kookospähkinä

67.nukun sen kanssa

68.ja leikin sillä

69.nauran sille usein

70.nään tosi outoja unia

71.viimeks näin unta et jori tuli meille pesemään hampaita

72.se oli oikeestaan tosi mukava uni : )

73.RAKASTAN MUSIIKKIA

74.fiilistelen aina iha hulluna sitä

75.keikoilla on parasta

76.oon käyny monilla keikoilla

77.oon käyny monien bändien keikoilla joita en edes kuuntele

78.stam1na ja mokoma on suurinta rakkautta

79.ja monet muut

80.käyn usein mun ikkunasta tupakalla

81.nyt en oo uskaltanu koska pelkään että tulin sen takia kipeeks

82.mulla on nytte ihan järkyttävä yskä

83.ystäväni ei uskalla ottaa multa tupakastajämääedes : DD

84.rakastan korkokenkiä

85.entien rakastan mun punasia korkkareita, ne on täydelliset

86.sinkkuelämää on myös mun suuri rakkaus

87.toivoisin eläväni joskus samanlaista elämää kun carrie

88.mun mielestä sinkkuelämän kiho on komea

89.ja aleksandr pedrovsky kans

90.mulla ei tuota mitään ongelmaa keksiä sataa faktaa musta

91.SYÖN JUGURTTIRUSINOITA

92.nää on niin ihania

93.vihaan tosi monia ihmisiä !

94.vaikken ees tunne jokaista jota vihaan

95.mut ainakin rakastan suuresti mun ystäviä

96.irstailen välillä vahingossa

97.yritin kerra laskea kuinka monen pojan kanssa oon nukkunu samassa sängyssä, en onnistunu. NUKKUNU.

98.parhaimillaan oon nukkunu kolmen pojan kanssa

99.oon nuollu tytön kanssa koska yks poika sano että ei uskalleta

100.oon myös pussailu monia tyttöjä

 

SUURIA PALJASTUKSIA