Oon vähä onneton kirjottelemaan ollu tänne koska ensiksin; mun oma kone hajos tossa muutama aika sitten.... Noooo sitten sain Macin joka vammaili tän vuodatus.netin kanssa. NO NYT mulla on viimein myös oma kannettava joka toimii täydellisesti : )

 

Mulle on tapahtunut paljon kaikkea. Mistähän alottaisin.


No ensinnäkin KOULU

Siellä on mennyt tosi hyvin. Meillä loppui juurikin valokuvausjakso. Lopputyönä piti tehdä 3-5 kuvan sarja itsevalitsemastaan aiheesta ja kuvat otettiin filmijärjestelmä kameralla.Eli meidän piti itse kehittää myös negat jonka jälkeen vielä kuvat.
RAKASTAN SITÄ TOUHUA. Kaikkea siinä vaikka välillä se oli ison ryhmämme puolesta aika inhottavaa touhua (sekasorto kuka tekee mitäkin ja millon). Noo pari viimestä päivää jaksosta vietin koulussa niin että yhtenä päivänä menin puol 11 ja pääsin sitten lähtemään sieltä vasta 10 vaille 9 illalla. Seuraavan päivän sain vapaaksi mutta olinkin unohtanut kiireessä kehittää yhden kuvan joten koululle neljältä jossa pienet ystäväni olivat jo olleet aamu yhdeksästä, ja siellä sitten vietettiin aikaa 21.24 asti jolloin kiireellä pihalle ettei hälytykset ala soimaan. Vein mä niille sinne kahvia ja leipää koska tiesin miten kamalaa on olla pimiössä monta tuntia ilman ruokaa.
Tona päivänä tajusin oikeesti kuin ka rakastan tätä meidän luokkaa, tai ainakin osaa luokasta.

Voisin tehdä nyt tässä rakkaudentunnustuksia osaa kohtaan, niistä jotka oikeesti on ne parhaimmat.

ELI

Laura: On vaan niin loistava tyttö. En tiedä miten pärjäisin enää ilman tätä ihmistä. Hänelle pystyn puhumaan kaikesta mitä mielenpäälle tulee ja tiedän että hän auttaa ja kuuntelee mua. Lisäksi Laura on vaan niin tajuttoman HAUSKA, läppää lentää oli sitten kello kaheksan aamulla tai kymmenen illalla. Jos multa Laura joskus otetaan pois ni en tiedä miten kestän sen.

 

Jenni: Meidän oma miehinen Jenni. Pidän tästä ihmisestä koska hän on aina sanavalmis JA AITO. Aidompaa ihmistä saa hakea. Meillä on aina niin hauskaa ja sitten taas vakavoidutaan ja keskustellaan viisaasti. Yleensä kyllä ei viisaammin mutta henkeviäkin neidon kanssa voi jutella ! Sulle voin soittaa jos haluan pitää hauskaa. Onneks hän on olemassa, meidän luokka ei ois mitään ilman naapurinjenniä. <3

 

Pekka: Siinä on kyllä mies paikallaan. Parasta on vaan hömpötellä Pekan kanssa ku se aina lähtee juttuun mukaan. Toisesta on tullu mulle niin hyvä kaveri, en ois koulun ekoina viikkoina uskonu että hän on näinkin ihana ihminen. Pekka sanoo asiat aina niin kauniisti ja pienillä eleillään saa oikeesti ihmisten piristymään. Jos suurinosa pojista ois tämmösiä ni maailma ois täydellinen.

 

Emmy: Yks rakkaimmista ! Emmyn kanssa ollaan tehty yhdessä vaikka mitä. En osaa edes sanoin kuvailla miten paljon mä tästä ihmisestä pidän. Ja oon niin kiitollinen kaikesta mitä meille on tapahtunu yhessä. Heti kun Emmy meidän luokalle alettiin viettämään yhdessä aikaa ja meistä tuli kiva tehokaksikko. Toivon että me ollaan aina näin hyviä ystäviä !

 

Jori: Mitähän mä nyt Jorista osaisin sanoa. Tässä on se suurin rakkaus meidän luokalta varmaankin ja ylipäätään koko elämästä. Ollaan oltu tiiviisti yhdessä heti ekoista päivistä lähtien. Aina kouluun yhdessä, siellä vietetty aikaa yhdessä ja sit kotiin samaa matkaa. Se varmaanki tuotti sitte tulosta siihen että päädyttiin seurustelemaan. Ja voin vaan olla niin tajuttoman onnellinen tästä ihmisestä. Toivon että me kestetään toisiamme vielä pitkään. Onneks tiedän että meidän suhde ei haittaa muita luokkalaisia ja koulunkäyntiä ylipäätään. kultsi <3

 

Joo no tosiaan tosa mä sivuutinkin yhtä tärkeää tapahtumaa nimittäi tosiaan mulla on nyt poikaystävä. Jota kerkesin miettimään about puol vuotta ennen kun uskalsin tehä asialle jotain. ONNEKS tein koska tästä on seurannu pelkkää hyvää. Mun sydän on aivan sulanut tolle pienelle eläimelle. Ei voi olla herttaisempaa, lempeämpää ja silti niin aitoa ihmistä. Kerrankin musta tuntuu oikeesti että tästä vois tulla jotain pitempää. Ollaanhan me jo totuttu siihen että nähdään paljon ja vietetty aikaa yhdessä. Tiedetään millainen toinen on ja millon ei kannata mennä härnäilemään sun muuta. Oon vaan liian onnellinen tosta ihmisestä ! En vieläkään oikeen käsitä että miten mulla voi olla noinkin mahtava poikaystävä.(kaikesta hyvästä luonteensta ni ulkonäköki on kohdallaan ;)))). Parasta on vaan ku voidaan tuijotella toisemme silmiin (ällöromantiikkaa) ja miettiä mitähän se toinen ajattelee, että ei tarvita sanoja. Yleensä se toinen kuitenk ajattelee mite ripset kutittelee....... hömppä.

 

Nyt on kuitenkin hiihtoloma. Ja vihaan jo nyt tätä lomaa. Ei oo oikeen mitään tekemistä ku kaikki on jossain.

Odottelen tässä nyt josko tuo ystäväiseni Netta heräilis ja saapuis Nenäinniemestä tänne meille viettämään mun kanssa aamua : )

 

Voisin laittaa loppuun vielä joitaki kuvia ehkäpä itsestäni ahahah : DDD

Koulussa kuvailin yhtä kuvaustehtävää..

 

Ja taas kuvasin kuvaustehtävää koulussa..

 

Yritin poseerata poikien kanssa mut ne oli vähän liian ovelia, Pekka yrittää piiloutua koneen taakse ja Jori onnistuneesti piiloutuu mun taakse. Ainakin mä olen iloisesti kuvassa.

 

Olin taannoin ao-mallina ja musta tehtiin sitte tommonen iso seinävaate Next Step messuille. JÄrkytti kyllävähän.

 

Siinähän sitten minä iloisesti parvekkeella.

 

 

-jurps