Koulut alko sitten torstaina.
Eka päivä vaatetuksella oli kamala, en kestäny sitä paikkaa yhtään. Siispä ekana päivänä päätin vähän lintsata viimesen tunnin kera ilkeän päänsäryn ! Näin se munki koulu sit alko. Toinen päivä olikin jo ihan okei ku tehtiinkin jotai vaikka ei se ihan parasta ollu.
Sain aikaan tämmöisen kivan sormineulatyynyn:
1808535.jpg

1808536.jpg
se on aika söpö


Perjantaina puol neljä kävi ehkä yks elämäni parhaista tapahtumista ! Tuli puhelu audiovisuaaliselta viestinnältä että siellä ois paikka vapaana että otanko sen vastaan. No kysyin et onks mulla aikaa miettiä ku enhän mä voinu käsittää et mulle vois käydä niin että siltä alalta minne mä kaikkein eniten tahon vapautus mulle paikka !! Sano sitte että ilmota maanantaina, alle viiden minsan päästä kuitenki soitin perään että mähän otan sen paikan ja nyt sitä ollaan sitte av:lla <3 Oon niin onnellinen tästä.
Ja linkkikortti on ihana asia.

Että maanantaina mä siirryn sitten viitaniemestä harjulle opiskelemaan =)))))

-jurps

ja en enää ymmärrä mun tunnetilannetta.