Mulla on vaan tosi tylsää enkä jaksa mennä nukkumaan, voisin kattoa sinkkuelämää leffan ellen olisi iloisena lainannut sitä Lauralle kun en saanut laukkuani kiinni, kiitos tosiaan sen piirtopöydän.

Tahtoisin Emmyn kämpille laulamaan singstaria tai kattomaan leffaa seuranani juurikin Emmy ja ehkä myös tietenkin Pekka ja Jori.
Olisi kiva myös kuulla Pekan tiskausohjeita. Ne oli tosi hyvät viimeksikin.
Myös yölliset puhelut kelpais nytte vaikka. Ja stressikorttipeli ois loistavaa viihdettä.
Flash-animaatioiden tekokin olisi mukavaa. Haluisin tehä loppuun sen mitä aloitin tänään taino itseasiassa eilen kun päivä on vaihtunu. Siitä tulee niin hieno !!
Rakastan koulua ja koulukavereitani ai että. <3 Parempaa saa vaan hakea, mutta eipä silti löydä.

Olis myös kiva yllyttää itseään tekemään jotain, vaikka tosiaan istumaan linkissä päätepysäkille, eikä jäädä vain pois sillä millä yleensä jää. Se me kerran tehtiin juurikin Jorin kanssa. Oli kiva istua vielä pienenpieni tovi ja sitten vasta talsia tupakkakopeille kouluun.
Tupakkakoppi onkin yks parhaista paikoista koulussa, siellä keksitään parhaat jutut. Toiseksi paras varmaan on kahvila, ai että ku siellä on ihana juoda halpaa kahvia ja syödä ehkä yksi munkki jonka jälkeen tekis mieli syödä vielä ainakin sata munkkia ! Myös Keski-Suomalaisen lukeminen aamusta siellä on loistavaa, mä tahdon ensin kyllä sen loppuosan, Jori tyytyköön etuosaan ensin.
Luokassakin on ihan rentoa, kun opettaja on kuin sienissä kokoajan. Se on silti ihan loistava opettaja vaikka kaipaankin edellisen jakson opettajaa hieman, taino en tiedä kaipaanko sitä aihetta enemmänkin mitä meillä oli vaiko niitä tietokoneita.

Haluaisin myös nyt että mun järkkärissä ois muistikortti ja voisin lähteä yölliselle kuvausretkelle kera tupakan. Se olis aivan mahtavaa. Odotan niin ensiviikkoa että pääsen vaan kuvaamaan ja kuvaamaan ja vielä kerran kuvaamaan.
Yritin tänään taino eilen koska päivä on jo vaihtunu, lainata koulusta muistikorttia, mutta jäljellä oli enään niitä ohuita. Kierrettiin poikien kanssa ympäri koulun salakäytäviä ja etittiin Hannulaa, mutta ei löydetty. Eikä löydetty sitten niitä muistikorttejakaan mistään. Harmi sinänsä. Aikainen lintu madon nappaa ja minä olin tällä kertaa hieman myöhäinen.

Pekka opetti mulle tänään kaksi itsekeksimäänsä korttipeliä, molemmat on loistavia ! Mä myös opetin Pekalle keksimäni korttipelin jonka nimi on Ankanvarvas. Se on oikeesti tosi hyvä peli.
Melkein kaikki korttipelit on hyviä, yleensä kyllä häviän kaikissa.

Ehkä voisin kuitenkin mennä vaan tästä nukkumaan vaikka se onkin hieman tylsä lopetus tälle illalle, oli kuitenkin kiva pohtia Jennin ja Reetan kanssa miesongelmia. Ja rupatella pieni tovi Pekan kanssa puhelimessa, kiitos hänelle että aina jaksaa soittaa ku vähänki laitan "mua itkettää :(" viestiä ! Vaikkei mua edes niinkään itkettänyt, mutta kyllä silti aina vähän itkettää. Ja jos ei niin sitten voi tehdä tekoitkun jossa olen varsin taitava. Se on todistettu. Onneks en kuitenkaan sitten muuta Tampereelle vaikka niin huijasinkin Pekkaa, koska kostin. En mä haluais lähteä mihinkään Jyväskylästä kun täällä on vaan ne parhaat ihmiset. Kyllä te tiedätte ketkä olette ne parhaat ! Vaikka Jyväskylä onkin niin pieni, kaikki tuntee kaikki ja jotakin kautta saa selville ihmisistä asioita joita ei haluais tietää.
Muistetaan vielä se että kyllä mä sen nappaan, sä et mua voi voittaa tässä asiassa, vaikka kuinka yrität ni mä luulen olevani hieman vahvemmilla. Että lopeta se nyt koska toinenkaan ei vaikuta olevan sitä mieltä kuin toivoisit. Oon hieman ilkee ja mustis. Mut kaikki haluu Lempee niinkö Reino ja Sarvikuonot on meille kauniisti kertonut.

-jurps