okei tästä se lähtee

1. Listaa asioita 20 eri ihmisille, joita haluat sanoa, mutta et koskaan tule sanomaan.
2. Älä paljasta keitä he ovat.
3. Voitte kommentoida, mutta en saa vastata arvuutteluihinne.

(joitakin asioita voisin kyllä sanoakkin näistä sitten)

1.Pidän susta ihan tajuttomasti, rakastankin. Välillä en vain ymmärrä mitä oikeen haet tekemisilläsi, ehkä haluat vaan välillä olla vaikea.

2. Sinä senkin ! Oot vaan loistava, sun kanssa voin tanssia nauraa laulaa olla tyhmä ja fiksu ja kaikkea ! Mä tykkään viettää aikaa sun kanssa ihan tajuttomasti. Vaikkei tehtäs mitään merkittävää tai muuta ni aina sillä on jotai merkitystä. Välillä tulee sulle outoja kausia mut kyllä se siitä. Oot yks parhaimmista ! Toivon että vielä 50 vuodenki päästä tunnetaan.

3. Susta voisin sanoa samaa ku edellisestä. OOT NIIN AH en osaa sanoin ees kuvailla kuinka nautin sun seurasta. Ollaan tunnettu ikuisuus ja toivon että toinen ikuisuus vielä tunnetaankin. Ei tarvitse kummankaan esittää mitään vaan voi olla oma ittensä. Mä toivon sulle kaikkea hyvää siihen mitä ikinä teetkin.

4. Toivoisin että nähtäis useammin, koska sun kanssa on vaan tajuttoman mukavaa ! Pitäs vaan osata ottaa useammin yhteyttä. Ei sussa oo mitään vikaa.

5. Vaikka ollaan tunnettu jo tässä jonkun verran ni en oikeen oo ikinä tutustunu suhun kunnolla. Vaikka vietettiinki aikaa paljon ni en oikeen oo päässy sun pään sisälle. Harmi sinänsä. Kun kuitenkin oot tosi ihastuttava.

6. Mä en oikeen tiedä mitä tunnen sua kohtaan. En tiedä onko se vihaa, inhoa, rakkautta, kaipuuta, surua. En tiedä pidänkö susta vai en. Ajoittain pidän paljonkin ja sitten taas saatan vihata sua. En ymmärrä mikä sussa saa nää tunteet aikaan mussa. Meidän pitäs varmasti tutustua uudestaan ja paremmin. Eka tutustumine ei ehkä riittäny. Oltas päästy paljon pitemmälle tutustumalla.

7. Tunnen sua kohtaan vaa suurta suurta rakkautta. Oot mun pieni lintune. Me ei tehä ikinä mitään järkevää tai muuta mut ah oot vaan niin samalla aaltopituudella mun kanssa ! Vaikken välillä ymmärräkkään mitä sä puhut niin kyllä se yhteinen sävel on kuitenki aina löytyny. En tajua miten en eka meinannu haluta tutustua suhun. ONNEKS TUTUSTUIN koska oot kuin karkkia mulle. ;)

8. Muistan vieläkin sen päivän ku näin sut ensimmäistä kertaa. Jalat vaa meinas lähtee alta. Oon iloinen siitä et oon saanu tuntea sut joskus niinkin hyvin ku tunsin. Kaipaan välillä meidän aikoja mut kyllä ne on takana päin. Harmittaa ettei enää jutella niin paljon kun ennen. Molemmilla vähän eri kuviot mutta kyllä sä aina mun mielessä olet.

9. Sä olit tai olisit vieläkin ellet ois töpeksiny mulle tosi tärkeä. Et vaan tajua että maailma ei pyöri sun ympärillä. Meillä oli kivaa mutta sitte se meni siihen että ei nähty. Miks et vaan voinu tajuta mitä sulle yritti sanoa ?

10. Me oltiin ennen erottamattomat mut miten siinä kävi. En ois ikinä uskonut et semmoset asiat meidät erottais. Luotin siihen että näin tulee aina olemaan. Sä olet vaan mun mielestä ihan liian heikko ja omistautuvainen. En ymmärrä mite teet ton saman virheen aina.

11. Oon tosi ilonen että oon saanu mahdollisuuden tutustua suhun kunnolla. Oot vaan mahtavaa seuraa ja en löydä susta mitään virhettä. Toivon että me tutustuttais silleen oikeen syvemmin ja että sä saisit tietää mitä mieltä mä oikeesti olen susta. En vaihtais sua pois mun vierestä.

12. Vaikka me jutellaan ja nähdään tosi harvoin ni tunnen sua kohtaan vaan jotai käsittämätöntä pitämistä ! Oot tosi herttanen sillon kun saat sanottua jotain. Älä oo niin pelokkaan oloinen aina. Ei oikeesti tarvitse miettiä mitä sanoo tai tekee meidän seurassa.

13. Oot vaan tosi tärkeä mulle ! En tiedä ees miten susta tuli mulle yhtäkkiä niin tärkeä. Oot mun tukipilari. Vaikka sussa on paljon huonoja puolia ni en jaksa välittää niistä koska sillon ku nähdään ni elämä vaan paistaa ja loistaa. Sä jaksat välittää aina.

14. Mua harmittaa ettei me nähä enää niin usein eikä olla enää samassa kaveripiirissä. Olet tosi suloinen tapaus enkä ymmärrä mikä ihmisillä on sua vastaan. En oo kokenu mitään pahaa sun kohdalta. Toivottavasti nähään taas pian koska kaipaan sun kanssa naurua.

15. Ei olla tunnettu kun ehkä kuukaus jos sitäkään ja musta tuntuu että susta tulee mulle niin hyvä ystävä vielä ! Oot ihastuttava ja oon onnellinen että nähään joka päivä. Pidetään suunnitemista kiinni. !

16. Vaikka nähäänkin tosi harvoin eikä paljoa jutellakkaan ni sussa on jotain mielenkiintoista ja herttaista. Muistan varmasti aina sen kuinka autoit mua vaikka me ei oltukkaan mitenkään niin hyviä ystäviä. Kiitos sinun mä pystyin tekemään oikean ratkaisun. Olet herrasmies.

17. Älä kuvittele että en ois sun kaveri oikeasti. Pidän susta vallan paljon. Harmittaa kun ei nähä enää. Paitsi joskus tosi harvoin vilaukselta. Toivottavasti vielä tiemme kohtaavat.

18. Ei me niin hyvin tunneta mutta sullakin on suuri merkitys. Uskon että tarkoitit niitä sanojasi ja pystyn luottamaan siihen. Oot tosi hyvä tyyppi. Kiitos että pidät erään kasassa.

19. Harmittaa ettei nähä enää enkä tiedä oikeen sun elämästä. On kuitenkin kiva nähä sua aina vilaukselta. Mutta ei aina tarvii olla niin angstinen ja miettiä elämän huonoja puolia ! on niitä hyviäkin.

20. Mua harmittaa että asut niinkin kaukana eikä me pidetä oikeen yhteyttä. Vaikka ollaan nykyisin niinkin erilaisia niin olen onnellinen siitä että olen saanut suhun tutustua. Kaipaan meidän juttutuokioita ja sitä yhteistä puheen aihetta mistä riitti itkua ja naurua. Se oli erittäin hyvää aikaa. Muistelen sua varmasti aina lämmöllä. Toivon että sinäkin minua.

1906520.jpg

-jurps