Olin tosiaan jennin kanssa eilen ihanassa Helsingissä.

Aamulla kello herätti 40 vaille 6 mutta painoin torkun jote pääsin vasta 5 vaille suihkuun. Piti mennä autolla mutta autokyyti oli lähteny jo 6.30 joten kauheella kiirellä 7.30 junaan. Junassa oli tylsää ja yritin nukkua, mutten saanu unta ja oli teinejä joille saatiin naureskella.
Helsinkiin ku viimein päästi ni juostiin mäkkäriin vessaan ja syömään aamupalaa. Nähtiinhän me tosiaan Jone Nikulaki (vouu).
Ostin Alisalle syntymäpäivälahjan, äitille lehden mitä se pyyskin, itselleni hiusvärit ja pari neuletta.
1776058.jpg
Eka neule taino "neule" zarasta. aivan ihana ja se on M kokoa !! en ymmärrä mite se oli sopiva ku yleensä oon xs.

1776055.jpg
Ja toinen neule, joka oli kalliista hinnastaan pakko saada. Rakastuin tähän täysin <3 JA SE ON VOLCOMIN. Joten hinta oli tosiaan suuri.
Yllä näkyy myös jotenkin nykyistä hiusväriä, ei enää niin haalistunut !

Noin 7 tuntia shoppailua on aika rankkaa jote lähettiin sitte poispäin ja juna taas myöhässä.

JA ROBERT'S COFFEELLA ON LOISTAVAT ITALIAN SOODAT ! Ainakin vadelma oli ihanaa. Voittaa Coffarin soodat vaikka coffari on mun ykköspaikka =)

Voisin palata viel viikonloppuun jolloin olin vahtimassa tätini koiria ja kissaa. Helppoa hommaa ja onhan se tietenkin mukavaa olla viikonloppu tyhjässä kämpässä.
1776117.jpg
Yhdestä koirasta sain kuvan otettua, Kessu se siinä =))

Semmosta. Eipä sitten varmaan muuta.
Paitsi yksi kuva !
1776120.jpg
Alisa ja minä pieninä. Alisa löysi tämän. Jotkut juhlat sillä oli ja meistä otettiin kuva.
Oonpa ollu ruma lapsi ! =D

-jurps

p.s mokoma - kolmannen asteen kuulustelu