Paljastan nyt 10 totuutta itsestäni.

1.aina kun oon surullinen niin kattelen ihania vaatteita ja kenkiä netistä, tosin tulen vielä surullisemmaks niistä koska en voi saada niitä.

2. laulan bändissä jossa on 4 poikaa, tosin mua hävettää laulaa mutta se on silti kivaa. ehkä pääsen häpeästäni pois.

3. rakastan koulussa käyntiä, oon mielummin koulussa kun lomalla. en halua olla päivääkään sieltä pois. (oon perunu hammaslääkärin nyt 3 kertaa koska en oo halunnu missata tunteja)

4. käyn yöllä ikkunasta tupakalla vaikka tiedän että se on väärin !!

5. haluisin tehä mallintöitä mut ensiksin oon aivan liian lyhyt semmoseen.

6. mietin usein millasta olis vieläkin seurustella entisten poikaystävien kanssa ja se tekee mut liian surulliseks (joten sillon teen niinkö ykköses.)

7. haluisin samanlaisen elämän ku sinkkuelämän carriella, se on mun suurin haave.

8. kuuntelen usein rihanna tai pussycat dollseja tai kattelen niitä youtubesta koska ne on vaan niin loistavia ja hyviä tanssimaan

9. haluisin käyttää joka päivä korkkareita, mutten kehtaa

10. tarviin lempeä, paljon.

2164739.jpg