Oke otsikko sinkkuelämän jaksosta jonka ajattelin seuraavaksi katsoa.

TÄNÄÄN sain tietää että..... Mulla onkin opiskelupaikka !!! Olen vaatetuksella. Olin iloisena suihkussa ja suutahdin vähän kun puhelin soi kesken kaiken, no päätinpä silti mennä vastaamaan (eihän sitä tiedä vaikka jenni ois taas soittanu vammalasta kuinka tylsää siellä on). No numero oli outo ja ajattelin jo että ei nyt saatanan puhelinmyyjät. Siellä oli kuitenki jaon opinto-ohjaaja ! Ja se kerto että ois vapautunu mulle paikka et otanko vastaan, no tietenkin otin etten iha ilman tulevaisuutta jää. Laittaa kuulemma laput postiin missä vahvistan sen paikan itelleni ! jeejeejee vaatetus ei ollu se minne mä oikeesti halusin mut ei se haittaa, kunhan mä jossakin olen.

Meninpä tänään myös sitten kaupungille Alisan ja Janitan kanssa
1. söin 2 juustohampurilaista
2. söin 2 muffinssia joita Janita oli leiponut (söin niitä eilenkin kaksi)
3. join 2 pillimehua
4. söin 2 purkkaa jotka oli jotai näytteitä
5. join YHDEN suklaapirtelön
6. ostin 2 eurolla PARIS HILTONIN levyn (en tiedä mikä sai mut tekemään tämän ja naurettiin myyjänkin kanssa tälle ostokselle)

Illalla menin Alisan luo kattelemaan muodin huipulle ja silleeen.
Oli kiva päivä.

Tahtoisin näyttää kuvaa hiiristä, mutten jaksa laittaa kuvia koneelle =D Eli enpä näytä ainakaan vielä.

Ja muuten, lähden maanantaina HELSINKIIN ! Menen Alisan ja ehkä Santerin kanssa tosiaan My Chemical Romancen kutsuvieras näytökseen (itse en ole mcr fani) ja ostoksille. Ajattelin ostaa shokkipunasen hiusvärin.. Ja jeejee. Kivaa tulee toivottavasti menopaluu ei oo niin kallis ku luullaan ja junassa pitää olla rööpelihuone. Sinnehän kuolee muuten.

Eipä tässä muuta kun että menen nyt katsomaan jakson sinkkuelämää ja sitten nukkumaan, väsyttää niin kovasti.

-Jurps

p.s It's always better to marry someone who loves you more than you love them