olisin ollut ahkera niin olisin jaksanut kuvata kaikki levyni ja kertoa niistä MUTTA valitsin vain ne mitkä toimii nyt parhaiten. eli siiis esittelen muutamat levyt mitkä on nyt mulle jeejee.

2170305.jpg
Guns N' Roses koko tuotanto.
Ei oo maailmassa toista bändiä joka ois muhu niin paljon vaikuttanu ja iskeny, kaikki vaan on näissä kohdallaan. Jopa uusin on loistava, vaikka sitä odoteltiinkin se pieni ikuisuus. Näistä mä en kuuntele yhtäkään pahaa sanaa !!

2170306.jpg
De- Viper Ethics
Oke no tää on kyl tosissaan hyvä, vaikka vaati monta kuuntelukertaa enne ku avautu, mut jokin tossa de:ssä vaan vetää puoleensa
De- First Aid Kit
Tää on parasta !! Biisit vaan iskee ja lujaa, parasta fiilistelymusiikkia, parasta !!
Raised Fist- Ignoring the Guidelines
hmm... mitähä tästä sanoisin. Rakastan ku vaa äkästä ja tulee semmone hyvä riehumisfiilis. Ääni on mitä mahtavin laulajalla. Biisit mitä mahtavimpia. (raised fistin uusinkin on <3)
Mokoma- 120 päivää
Vanhemman olosta Mokomaa, joka rauhottaa. Tää on vaan niin erikoisenlaista että tähän jää koukkuun. Ei vitsi tykkään !!
Mokoma- Kuoleman laulukunnaat
Tätä levyä mä oikeesti rakastan. Noi biisit on täydellisiä. Parasta Mokomaa ikinä. Jos pitäs valita yks levy mitä kuuntelis loppuelämänsä vaan ni tää vois olla semmonen ! Tän levyn avulla mun rakkaus Mokomaan on vaan syventyny.
Home Junior- Eternal Play EP
Pieni bändi, varmasti tuntematon monille. Mutta vaan niin loistavaa. JOkin tässä vaan säväyttelee. Pakko aina tanssia ja pomppia ja laulaa mukana ku kuuntelee. Hyvän mielen musiikkia mulle. !


Ei tässä nyt mitään järkeä ollu mut mulla on tylsää !
2170315.jpg
hyvää joulua =)

-jurps