1784838.jpg
(Minä joskus väsyneenä.)

Oli eilen. Oli tosi mukavaa, ihan loistavaa ! "Pitkästä" aikaa juomassa silleen ihan kunnolla kunnolla. Ja olihan sitä sitten huppelissa enemmän tai vähemmän.

Juhlat alko eka Alisalla. Oli tajuttoman hyviä ruokia ja kahta erilaista kakkua, olin todella täynnä syömisten jälkeen.

No siitä sitten jatkettiin matkaa alballe ja mukaan tuli aika paljon ihmisiä ! Oli tosi kiva jutella semmostenki kanssa keitä ei nyt yleensä edes näe =) Kyllähän sitä sitte vähemmästäki alko jo humaltumaan ja loppuillasta sitä oliki tosi hauskaa ! Janita sai paljon pusuja ja kyllä meidän oma synttärisankariki niitä keräs.

Voisin laittaa kuvia:
1784852.jpg
Alisan serkku Eerika on kova poseraamaan ja mua vähä pelotti..

1784851.jpg
Tuomas siinä esittelee sipsiä kun piti ottaa meistä tytöistä yhteiskuva.

1784846.jpg
söin juustonaksuja
1784845.jpg
no siinä nyt on sit kiinnostus kohdallaan pojilla.. kuvassa; vesa, juuso, jori, janita ja minä itse

1784843.jpg
yritän pohtia kumpaa tahtoisin, ehkä.

1784842.jpg
en tiedä =(

1784840.jpg
räppäilin ilmeisesti ja oon aika lyhyt

1784839.jpg
joo lauri tähkää ja jännitystä, miks näytän lauri tähkältä ???