SAIN MUN MEKON. Viimeinkin se tuli ! Tosin en enää tiedä mihin laittaisin sen päälle, kun se ei kerennyt ysien gaalaan eikä todistusten jakoon tai sinkkuelämän ensi-iltaan. Mutta kaunis se on silti ! Sitten kun suinkin jaksan niin otan siitä kuvan =)

Mut miten vaikeaa on tuoda OIKEA jäätelö kaupasta ?? Mä en ymmärrä. Oon pyytänyt nyt kahesti Magnumin classic jäätelöä. Ekalla kerralla mulle tuotiin magnumin vaaleasuklaa ja nyt toisella kerralla Classicin perinteinen ! Ei siinä hyviä jäätelöitähän nuokin on muttakun kaipaan vaan sitä oikeaa parasta. Ehkä kolmas kerta toden sanoo.

Eilen oli kamala tapahtuma. Olin kaupassa ostamassa pepelakuja kun päätin ilahduttaa Janitaa tälläsillä tuomisilla. Noo olin siinä jonossa ja kappas, kauppaan kävelee sisään koulujenlopun vehtauskumppani. HUI että iski paniikki ja häpeä =D Ja se vielä selvästi näki mut. Eihän siinä muute ois mitää muttakun 1. En tunne koko ihmistä, en tiedä edes nimeä. 2. Se on vähän liian vanha mun ikäselle (23) 3. Se ei vastaa mun mielikuvaa suloisesta pojasta. (ei hän siis mikään mörkö ole)
Yritin siinä sitten vain ihan normaalisti olla niiden pepelakujeni kanssa. Onneks se ei sentään samaan jonoon tullu. Onneks pääsin sitte nopeasti lähtemään siitä.
Tuli vaan niin lapsi olo kun ite ostaa pepejä ja tää ottaa ruisleipää ja kaljaa : DDD hävettäähän sitä jo vähemmästäkin.

-Jurps